Tingimused

Veebipoe heliivika.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Heliivika OÜ (reg kood 12503048), asukohaga Kooli 2-21, Kärdla, Hiiumaa. Heliivika OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Heliivika OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo, valuuta

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. Veebipoe valuuta on EURO. Arveldamine toimub deebet- või krediitkaardiga läbi maksekeskuse ning läbi pangalinkide. Samuti saab tasuda arve alusel ülekandega.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Ostja vastutab sisestatud andmete korrektsuse eest. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel. Ühtlasi pakub tööde teostaja  ostjale edasised variandid:

  • Kui ostjale sobib ning tööde teostajal on võimalik, siis teostaja pakub asemele teha samasugune toode.
  • Veebipood pakub välja sobivat alternatiivi sarnase toote näol.
  • Kui ostjale eelnevad variandid ei sobi,  siis tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
  • Pangaülekandega

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Eritellimuste esitamine ja täitmine

Veebipoest otsa saanud tooteid on võimalik enamasti juurde teha. Selleks tuleb soovijal esitada sooviavaldus e-posti aadressile info@heliivika.ee

Võimalusel tehakse uus samasugune või kliendi soove arvestades vastav toode.

Tööde teostaja võtab vastu ka eritellimustöid, kui kliendil on oma nägemus ja teostajal vajalikud materjalid ja oskused soovitud tööks.
Kui eritellimustööde maht on tavapärasest suurem või kallim, siis on õigus tööde teostajal küsida tellimuse maksumusest ettemaksuna 50%.
Tööde teostaja esitab tasumiseks ettemaksu arve.

Tellimuse täitmise aeg on kokkuleppeline.

Kohaletoimetamine

Kauba saatmiskulu lisandub vastavalt valitud tarneviisile. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3–7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Kaubad saadetakse kohale Omniva või Itella Smartposti pangaautomaatide kaudu Eestis, teistesse riikidesse Omniva (Eesti Post) kaudu. “Tulen ise järele” variandi puhul on asukoht kokkuleppeline. Kokkuleppimine toimub e-posti aadressi info@heliivika.ee kaudu või telefonitsi nubril 56284322.

  • Omniva pakiautomaadi teenus – 2,80€
  • Itella Smartposti teenus – 2,80€
  • Rahvusvaheline tähitud maksikiri – 9,50€
  • Tulen ise järele – 0€

Kui ostjal tekib saatmisega seoses erisoove, siis ostja kontakteerub enne ostu sooritamist Veebipoega.
Eduka kohale toimetamise aluseks on tellimusel sisestatud andmete õigsus. Veebipood ei vastuta saatmiseks vajavate andmete mittekorrektsusest tulenevate viivituste või paki mittekohale jõudmise eest.
Kui tellitud toodete kättesaamine on jäänud tarne teenusepakkuja tõttu viibima, siis Veebipood aitab kliendil saada teavet paki staatuse kohta. Kui tarne teenusepakkuja tõttu jääb pakk kadunuks, siis on ostjal võimalus pöörduda tarne teenusepakkuja poole ja esitada kahjunõue.

Tellimusest taganemine enne tellimuse täitmist

Kui Tellija soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne tellimuse täitmist tellimusest taganeda, siis teatab ostja sellest viivitamatult kirjalikult e-posti aadressile info@heliivika.ee 
E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda.

Kui taganemisavaldus jõuab Veebipoeni peale Veebipoe poolset tellimuse täitmist, siis toimub tellimusest taganemine vastavalt Veebipoe Ostutingimuste peatükile „Taganemisõigus”.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus vabas vormis ning põjendada, miks taganetakse. Avaldus tuleb saata e-posti aadressile info@heliivika.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoe õigus taganemiseks

Veebipoel on õigus tellimusest taganeda kui:

  • Ostja ei tasu arvet tähtaegselt.
  • Ostja ei tule toodetele tähtaegselt järele.
  • Tellitud tooted on laost otsas ja ostja ei soovi alternatiivseid lahendusi.
  • Veebipoel on õigus tühistada tellimus, kui kauba hind on eksituse tõttu oluliselt alla kauba turuhinna. Kui Veebipood on tellimuse jõudnud edastada tarnimiseks on Veebipoel õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup. Kauba tagastamisel Veebipoe eksituse tõttu katab saatmisega seonduvad kulutused Veebipood.
  • Veebipoel on õigus taganeda eritellimustööde kokkuleppest kui ostja ei tee koostööd või ei vasta e-posti kaudu kirjadele või mõnel muul kokkulepitud viisil.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@heliivika.ee  või helistada telefonil 56284322. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@heliivika.ee või helistada telefonil 56284322. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega saab tutvuda veebilehe aadressil www.tarbijakaitseamet.ee. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.